Välkommen!

Hej och välkommen till min nya blogg. Den gamla (ronile.bloggspace.se) försvann då företaget bakom bloggspace enligt obekräftade rykten inte betalade sina räkningar. 

Tyvärr innebär det att större delen av de inlägg jag skrivit sedan jag började blogga 2006 är spårlöst försvunna. Inläggen mellan 2006-2008 samt de flesta från 2012 har jag lyckats spara ned på min hårddisk, med hjälp av diverse cache-sökmotorer. Mitt dokumenterade bloggliv mellan 2008-2011 lär jag dessvärre aldrig återse, mer än i mitt minne.

Fördelarna med bloggspace-krashen är förstås att jag fick ett bra tillfälle att byta bloggportal. Nu hoppas jag att blogger inte går i konkurs :-) I nästa inlägg ska jag försöka förklara varför jag valde just blogspot/blogger. Återigen; Hjärligt välkommen hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar